Γράφει ο Άρης Ι. Τάτσης.
Τέλος Σεπτεμβρίου 2024 ζήτησα τη βοήθεια της διεύθυνσης αναζητήσεων του Ερυθρού Σταυρού (https://www.politic.gr/politiki/i-diefthynsi-anazitiseon-tou-ellinikou-erythrou-stavrou-simantiki-drasi-me-400-000-atomikes-karteles/), μπας και βρούμε τον νέο ΚΟΚ που έπαιζε κρυφτούλι (https://aristatsis.gr/2024/09/29/%ce%b5%ce%b4%cf%89-%ce%bf-%ce%ba%ce%bf%ce%ba-%ce%b5%ce%ba%ce%b5%ce%b9-%ce%bf-%ce%ba%ce%bf%ce%ba-%cf%80%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%b7%ce%b3%ce%b5-%ce%bf-%ce%bd%ce%b5%ce%bf%cf%83-%ce%ba%ce%bf%ce%ba/).
Έγραφα:
“...Κατά τον σύντροφο Βασίλη Οικονόμου, που έκανε την καρδιά του πέτρα και τρύπωσε στη ΝΔ για να μας φέρει επιτέλους το σοσιαλισμό (https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%92%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BB%CE%B7%CF%82_%CE%9F%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%85) ο ΚΟΚ θα αναρτάτο στα “μανταλάκια” της διαβούλευσης το Σεπτέμβριο (https://www.liberal.gr/politiki/b-oikonomoy-ton-septembrio-se-dimosia-diaboyleysi-o-neos-kodikas-odikis-kykloforias). Η χρυσοπληρωμένη από εμάς ΕΡΤ λέει ότι η νέος ΚΟΚ κατατίθεται οσονούπω στη Βουλή για ψήφιση (https://www.ertnews.gr/eidiseis/ellada/politiki/katatithetai-pros-psifisi-sti-vouli-o-neos-kok-i-filosofia-tou-kai-ta-6-simeia-kleidia/). Υπονοεί δηλαδή ότι ολοκληρώθηκε η διαβούλευση.
Στην ανοιχτή διακυβέρνηση όμως ΚΟΚ δεν υπάρχει καθόλου (http://www.opengov.gr/home/category/consultations). Ούτε διαβουλευμένος ούτε αδιαβούλευτος. Οι γνώμες των ειδικών τριίστανται:
1. Έπαθε κοκομπλόκο. Τι να κάνουμε; Είναι επιρρεπείς οι ΚΟΚ στο κοκομπλόκο.
2. Τηρεί τα νέα όρια ταχύτητας, γι’ αυτό αργεί.
3. Παραήταν ανοιχτή η διακυβέρνηση, κρύωσε και την κοπάνησε. Τον βάλαν στη Νικολούλη. Που θα πάει; Θα τον βρουν.
Να δείτε πάντως ότι θα τον ξετρυπώσουμε τον ατιμούλικο.
Βεβαίως από μόνη της η “δημόσια διαβούλευση” είναι έτσι κι αλλιώς ένα γράμμα κενό, έτσι για να μας κοροϊδεύουν οι εκάστοτε κυβερνώντες ότι δήθεν νομοθετούν δημοκρατικά. Απλά αφιερώστε λίγα λεπτά μελετώντας τα διαβουλευμένα και υπό διαβούλευση νομοσχέδια (http://www.opengov.gr/home/category/consultations). Ξέρετε κανένα γνωστό σας που να διαβουλεύθηκε;
Αυτό όμως είναι γενικότερο ζήτημα.
Ας επικεντρωθούμε στον νέο ΚΟΚ που μας κρύβεται. Μπας και τον ξετρυπώσουμε…
Μειώνει το όριο ταχύτητας εντός κατοικημένων περιοχών σε 30 χιλιόμετρα την ώρα, βάζει κάμερες παντού για το καλό μας και απαγορεύει φαγητό, ποτό και τσιγάρο κατά την οδήγηση (https://www.tharrosnews.gr/2024/09/ta-pano-kato-tha-ferei-o-neos-kok-pou-katatithetai-gia-diavoulefsi/)…
Γίνονται, λέει, ατυχήματα πολλά, οπότε μειώνεται το όριο ταχύτητας “στονεσωτερικό αστικό ιστόκαι σεδρόμους ήπιας κυκλοφορίας”, ουσιαστικά δηλαδή σ’ αυτό που μάθαμε να λέμε “εντός κατοικημένης περιοχής” από τα 50 χιλιόμετρα που είναι σήμερα στα τριάντα (https://www.dikastiko.gr/eidhsh/erchetai-o-neos-kodikas-odikis-kykloforias-meta-apo-17-chronia-ti-provlepei-kai-pote-mpainei-se-dimosia-diavoyleysi/, https://www.ertnews.gr/eidiseis/ellada/ti-provlepei-o-neos-kodikas-odikis-kykloforias-pote-erxetai-se-dimosia-diavouleysi/).
Για το καλό μας. Να μην τρακάρουμε και σκοτώνουμε κόσμο ή μας σκοτώνουν. Μα τι καλοί άνθρωποι είναι αυτοί;
Ο πατέρας μου ήταν μελισσοκόμος. Αναγκαστικά “αλώνιζε” τη χώρα με τα αυτοκίνητά του. Οδηγώ από τα 22 μου. Εξειδικεύτηκα (όσο μου επιτρέπει η μικρή Άρτα) στα τροχαία ατυχήματα. Και σοβαρό τροχαίο με κάτω από 50 χιλιόμετρα δε μπορώ να θυμηθώ. Βασανίζω το μυαλό μου ένα μήνα τώρα και δε θυμήθηκα κανένα.
Εσείς πόσα σοβαρά ατυχήματα ξέρετε να συνέβησαν με ταχύτητες κάτω των 50 χιλιομέτρων την ώρα;
Τι στο καλό προσπαθεί λοιπόν να κάνει ο νομοθέτης πάντα για το καλό μας;
Απλά είναι τα πράγματα. Ας διερευνήσουμε γι’ αρχή αν είναι ειλικρινείς οι προθέσεις του. Η διοίκηση σαφέστατα μπορούσε να βάλει πινακίδες με μικρότερα όρια ταχύτητας όπου έκρινε ότι υπήρχε κίνδυνος.
Το έκανε;
Μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις. Ουσιαστικά σχεδόν πουθενά.
Παράδειγμα: Στην Άρτα, στην περιφερειακή οδό, στο άγαλμα του Καραϊσκάκη σε μια μεγάλη ευθεία υπάρχει νηπιαγωγείο και δημοτικό σχολείο. Παρότι δίπλα υπάρχει οργανωμένος χώρος στάθμευσης του Δήμου Αρταίων κανείς καρεκλοκένταυρος δε σκέφτηκε να τον ανοίξει για τις ανάγκες των γονέων που πηγαίνουν το πρωί τα παιδιά τους στο σχολείο και τα παίρνουν το μεσημέρι. Έτσι κι οι γονείς, άλλοι καβαλάνε το πεζοδρόμιο, αν μπορεί το αυτοκίνητό τους, κι άλλοι σταθμεύουν πάνω στο δρόμο, κλείνοντας εν μέρει το δρόμο. 50 χρονών είμαι. Αυτά συμβαίνουν απ’ όταν θυμάμαι τον εαυτό μου. Κι από ατυχήματα ούτε για γρατσουνιά δεν ξέρω. Αυτό βεβαίως δεν είναι λόγος να συνεχιστεί η τριτοκοσμική κατάσταση. Ας ανοίξει ο δήμος το πάρκινγκ.
Η τροχαία Άρτας δεν έβαλε ποτέ μια πινακίδα 30 χιλιομέτρων. Αν την έβαζε, ποιος θα τολμούσε να σκεφτεί καν να διαμαρτυρηθεί; Για σχολεία μιλάμε.
Αντ’ αυτού η κυρία τροχαία τακτικά στέλνει αστυνομικούς να κρύβονται πίσω από τη στροφή του κάστρου για να “γράφουν” όποιον ξεγελιέται και ξεπερνάει το όριο των 50 χιλιομέτρων. Πρόκειται για μια ευθεία περίπου 500 μέτρων, όπου η μια πλευρά του δρόμου είναι ακατοίκητη. Τις ώρες που δεν πηγαίνουν οι γονείς τα παιδιά στο σχολείο ή τα παραλαμβάνουν, εύκολα ξεγελιέται κανείς ανοίγοντας την ταχύτητα στα 70-80 χιλιόμετρα, κάτι που κατά τη δική μου άποψη είναι εντελώς ασφαλές. Έτσι βρίσκει ευκαιρία η κυρία τροχαία να στέλνει κανένα εξτραδάκι στα κεντρικά.
Εκεί όμως βρίσκεται και το πρώτο “κουμπί” της ιστορίας.
Ο βραχυπρόθεσμος σκοπός του μέτρου είναι εξόχως εισπρακτικός.
Η χώρα είναι πτωχευμένη για μια φορά ακόμα. Μας το είπε ο Αλέκος Παπαδόπουλος ξεκάθαρα (https://www.ethnos.gr/Politics/article/259695/ekloges2023anoixthepistolhalekoypapadopoyloysendsyrizapasokgiathnellhnikhoikonomiaoiproeidopoihseistoy).
Η κυβέρνηση και τα δεκανίκια της, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ, το κρύβουν γιατί, αν το παραδεχτούν, θα πρέπει να μας αδειάσουν τη γωνιά. Οι πολίτες εθελοτυφλούν γιατί πονάει ψυχολογικά να παραδεχτούν στον εαυτό τους πόσο κορόιδα πιάστηκαν. Τα κοράκια οι “δανειστές” μας το έκρυβαν μέχρι τώρα για δύο λόγους. Πρώτον τα ασημικά της χώρας πουλήθηκαν μπιρ παρά. Δεν έχουμε άλλα για να μας τα πάρουν. Δεύτερον δεν θέλουν να συνειδητοποιήσουμε πόσο εγκληματικές εις βάρος μας ήταν οι πολιτικές των μνημονίων. Μάλλον θα εντόπισαν κανένα κοψιδάκι κι έρχονται πάλι για να κολατσίσουν (“Η Τρόϊκα επιστρέφει στο «τόπο του εγκλήματος»: Έρχονται τον Οκτώβριο και ζητούν νέο Μνημόνιο”, https://oudensxolion.gr/index.php/2024/09/29/i-troika-epistrefei/).
Πρέπει λοιπόν να γεμίσει ένα “πηγάδι άπατο”. Έτσι αρχίζει ο χορός της κουτοπονηριάς. Από τη μια δεν έχουμε ούτε για ασθενοφόρα. Δε βρέθηκε ασθενοφόρο ούτε για τη Μαρινέλα σε μεγάλη συναυλία στο κέντρο της Αθήνας με όλες τις κάμερες στραμμένες στο γεγονός (https://www.cnn.gr/ellada/story/441202/mendoni-gia-marinella-tin-efthyni-gia-to-asthenoforo-sto-irodeio-eixe-o-idiotis-epixeirimatias). Φαντασθείτε τι συμβαίνει για εμάς τους κοινούς θνητούς. Απ’ την άλλη γδέρνουν όποιον βρουν μπροστά τους (“τεκμήρια” σε ελεύθερους επαγγελματίες κλπ).
Κάποιος πανίβλακας λοιπόν σκέφτηκε ότι μπορεί να γεμίσει την τεράστια τρύπα με πρόστιμα της τροχαίας.
Ήδη βγάλαν έξω τους αστυνομικούς με σκληρές εντολές.
Παράδειγμα. Από Άρτα προς γέφυρα Καλογήρου είναι μια τεράστια ευθεία 6 χιλιομέτρων, όπου παρεμβάλλονται εκατέρωθεν του δρόμου τα χωριά Χαλκιάδες και Καλαμιά). Πλην της κατοικημένης περιοχής, όπου ισχύει το γενικό όριο των 50 χιλιομέτρων, κατά την προσωπική μου άποψη για επιβατικό αυτοκίνητο τα 100 χιλιόμετρα είναι ασφαλέστατα. Η κυρία τροχαία όμως, που θέλει να στέλνει παράδες στα κεντρικά, μπας και κλείσει η μαύρη τρύπα, έβαλε στα μουλωχτά μια πινακίδα των 60 χιλιομέτρων στη διασταύρωση για το χωριό Ρόκα, κρύβει τους δικούς της πίσω από κάτι δέντρα και κόβει χρήμα.
Ο βλάκας όμως στα κεντρικά της ζήτησε της κυρίας μεγαλύτερη παραγωγικότητα. Κι άλλα λεφτά. Τι να κάνει κι αυτή; Ξεβρακώθηκε. Πλέον στο ρεύμα από Πρέβεζα προς Άρτα στήνει δύο μπλόκα σε απόσταση 500 μέτρων. Το πρώτο (από Πρέβεζα προς Άρτα) αστυνομεύει το όριο των 60 χιλιομέτρων. Το δεύτερο τους αφελείς που θα εφησυχάσουν επειδή μόλις πέρασαν από μπλόκο της τροχαίας.
Κι έτσι νομίζουν ότι θα κλείσουν τη μαύρη τρύπα της χρεοκοπίας.
Δεν υπάρχει περίπτωση. Ο τιτάνας που το σκέφτηκε να μπαλώσει τέτοια τρύπα με κλήσεις της τροχαίας είναι χαρτογιακάς από σαλόνια. Αν ήταν από χωριό, θα ήξερε ότι με πορδές δε βάφονται αυγά. Τόσο απλά.
Μας βοήθησε όμως απίστευτα να αντιληφθούμε πόσο νοιάζεται ο νομοθέτης του νέου ΚΟΚ για την ασφάλειά μας. Βεβαίως του οφείλουμε αντίστοιχα τεράστια χάρη.
Κι αν αυτά σας φαίνονται υπερβολικά, απλά κοιμάστε με τα τσαρούχια.
Ασκώ δικηγορία 25 χρόνια. Χειρίστηκα αρκετές υποθέσεις επικίνδυνης οδήγησης. Οι αστυνομικοί ποτέ δεν επέβαλαν κατάσχεση του αυτοκινήτου λόγω της επικίνδυνης οδήγησης. Όταν ετέθη σχετικό θέμα το ζήτημα έλυσε με μια εγκύκλιο – διαμάντι ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Δημήτριος Λινός (Εγκ ΕισΑΠ 1/2005), κατά την οποία δεν ενδείκνυται η δήμευση του αυτοκινήτου στηαπό το Δικαστήριο στην περίπτωση της επικίνδυνης οδήγησης, άρα και η κατάσχεσή του από την τροχαία που επιλαμβάνεται του ατυχήματος.
Τον τελευταίο χρόνο όμως κι εγώ και άλλοι συνάδελφοι έχουμε υποθέσεις όπου το αυτοκίνητο κατάσχεται. Ο νόμος είναι ουσιαστικά ο ίδιος. Νέα, αντίθετη εγκύκλιος του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου δεν έχει εκδοθεί.
Τι συμβαίνει;
Δεν συνεννοήθηκαν κρυφά μεταξύ τους οι αστυνομικοί. Προφανώς έχουν σχετική εντολή απ’ τα κεντρικά. Εντολή πιθανότατα κρυφή, προφορική.
Τι κρύβεται;
Αν σου κατάσχουν το αυτοκίνητο, το στέλνουν για φύλαξη στον ΟΔΔΥ. Αυτός ο ΟΔΔΥς είναι γεννημένος κουρασμένος και δε μπορεί να το κρατάει το αυτοκίνητο πάνω από 6 μήνες. Το λέει ο νόμος του ίδιου κράτους. Μόλις περάσουν το πουλάει μπιρ παρά. Η υποθέσεις όμως κάνουν πολύ περισσότερο χρόνο να εκδικαστούν.
Κατάλαβες πουλί μου; Αν όχι, δεν έχω χρόνο. Ισχύει όμως αυτό που μας άφησε ως παρακαταθήκη ο Ζαν Πολ Σαρτρ: “Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μάτια σας για να βλέπετε, τότε θα τα χρειαστείτε για να κλάψετε” (https://evdomas.gr/jean-paul-sartre-apofthegmata/).
Ποιος είμαι όμως ο μακροπρόθεσμος στόχος;
Οδηγήστε το αυτοκίνητό σας με 30 χιλιόμετρα. Μπορείτε; Θα φτάσετε στη δουλειά σας; Οι άλλοι οδηγοί πώς θα αντιδράσουν; Στην κυριολεξία θα ακούσετε τα εξ αμάξης (https://www.mixanitouxronou.gr/ti-simeni-i-ekfrasi-tou-esire-ta-ex-amaxis-ke-ti-schesi-echi-me-ta-elefsinia-mistiria-i-kontra-ton-gnision-athineon-me-tous-allothriskous-ke-i-metaxi-tous-vrisies/). Μόνο πέντε λεπτά οδήγησης σε slow motion αρκούν για να αντιληφθείτε τα πάντα.
Θέλουν να μας κάνουν να σιχαθούμε τα αυτοκίνητα.
Γιατί;
Απλό είναι κι αυτό. Άμα έχεις γλυκαθεί στις χάρες της ελευθερίας που σου χαρίζει το αυτοκίνητο, δεν κάθεσαι εύκολα μέσα στη στρούγκα των 15 λεπτών.
Όσοι δεν ξέρετε για τις πόλεις των 15 λεπτών (https://apollodoros.substack.com/p/15-803?utm_source=publication-search, https://apollodoros.substack.com/p/malcolm-roberts-y-t?utm_source=publication-search, https://apollodoros.substack.com/p/15-531?utm_source=publication-search), μπορείτε να ρωτήσετε τον σύντροφο Χάρη Δούκα (https://www.protothema.gr/politics/article/1464517/doukas-na-efarmosoume-to-modelo-tis-polis-ton-15-lepton-se-geitonies-tis-athinas/, https://www.tovima.gr/2024/02/08/politics/o-xaris-doukas-thelei-to-montelo-ton-15-lepton-gia-tin-athina/, https://cultureisathens.gr/xaris-doukas-stoxos-na-efarmosoume-to-modelo-tis-polis-twn-15-leptwn/).
Βεβαίως έτσι έπεσε τελείως η μάσκα των πρασινοφρουρών της δήθεν κλιματικής αλλαγής. Μας έφαγαν τα αφτιά και κυρίως μας έγδαραν οικονομικά για να “μειώσουμε το αποτύπωμα άνθρακα”, να μειώσουμε δηλαδή τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Αν όμως εφαρμοστεί ο νέος ΚΟΚ, τα αυτοκίνητα θα αργούν απίστευτα να φτάσουν στον προορισμό τους κι όλη αυτή την ώρα απλούστατα θα καίνε καύσιμο και θα βγάζουν καυσαέρια, ό,τι κάνει δηλαδή κάθε κανονικό αυτοκίνητο. Πάλι τόσο απλά.
Φτάνουμε λοιπόν και σε ένα πολύ χρήσιμο συμπέρασμα. Οι συντάκτες του νέου ΚΟΚ πάσχουν από βαρύ ναρκισσισμό (https://mandala.gr/%CF%84%CE%AF-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CF%85%CE%B1%CE%BB%CF%8C-%CE%B5%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CE%BD%CE%B1%CF%81%CE%BA%CE%B9/, https://www.newsbeast.gr/health/psychologia/arthro/10550913/narkissismos-ti-einai-kai-pos-na-entopisete-enan-narkisso, https://www.psychologynow.gr/arthra-psyxikis-ygeias/psyxikes-diataraxes/narkissismos/480-telika-ti-ine-o-narkissismos-tis-magdalinis-georyaku.html).
Θα σας ήταν ιδιαιτέρως χρήσιμο να μελετήσετε επισταμένως το ναρκισσισμό, για να μπορείτε να αναγνωρίζετε τους νάρκισσους και να αυτοπροστατεύεστε.
Θα ήταν βεβαίως εξόχως αφελές να πιστέψει κάποιος ότι νοιάστηκαν για την οδική ασφάλειά μας αυτοί που μας λούζουν καθημερινά με δισφαινόλη που και καρκινογόνα είναι κι μας τους αρσενικούς μας ευνουχίζει.
Τι είναι αυτό το φρούτο;
Ούτε κι εγώ ήξερα μέχρι χτες. Απλά έπεσα πάνω σε αυτό το βίντεο (https://fb.watch/uTOq6dDvhU/) στο facebook. Μιας και δεν πιστεύω τίποτα άκριτα, θεώρησα σωστό να το ψάξω.
Έβαλα λοιπόν στη μηχανή αναζήτησης της google ανεμογεννήτριες και δισφαινόλη. Της google για μου βγουν τα αποτελέσματα συστημικά. Υπάρχουν και ψεκασμένες…
Αντιγράφω απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Ικαρίας:
“Δεν έχει εκτιμηθεί η μόλυνση των ψαριών και της τροφικής μας αλυσίδας που μπορεί να επέλθει από BPA (δισφαινόλη Α’ , άκρως καρκινογόνα ουσία), η οποία σχετίζεται με τη φθορά των πτερυγίων. Τα αιολικά πτερύγια απελευθερώνουν από 0.5 έως 2.5 γραμμάρια καθαρής δισφενόλης Α (BPA) ετησίως. Στις υπεράκτιες ανεμογεννήτριες η απελευθέρωση καθαρής δισφενόλης Α είναι 40% μεγαλύτερη. (Πηγή: https://dwarsliggers.eu/index.php/2016-04-03-16-33-59/filosofie/28-economie/918-wordt-bisfenol-a-de-pfos-van-dewindenergie ). Το Norwegian Turbine Group υπολόγισε την ποσότητα εποξειδικής σκόνης για ολόκληρη την επιφάνεια των πτερυγίων σε περίπου 62 κιλά εποξειδική σκόνη σε όλη την επιφάνεια ανά έτος. Η Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων (EFSA) πρόσφατα μείωσε σημαντικά τις διατροφικές προσλήψεις δισφαινόλης Α από ανεκτή ημερήσια πρόσληψη 4 μικρογραμμαρίων το 2015 σε 0,04 νανογραμμάρια ανά κιλό σωματικού βάρους και ανά ημέρα. Η δισφαινόλη Α δημιουργεί επίσης σοβαρά προβλήματα για το νερό. 1 κιλό δισφαινόλης Α κάνει 10 δισεκατομμύρια λίτρα νερού αχρησιμοποίητα. Παράλληλα, η ΣΜΠΕ δεν αναφέρεται καθόλου στις σωρευτικές επιπτώσεις στα νερά και στο περιβάλλον της Ικαρίας από την ευκολότερη διασύνδεση των χερσαίων Ανεμογεννητριών της Ικαρίας (σημείο 2)” (https://www.radio-ikaria.gr/kata-ton-yperaktion-aiolikon-parkon-stin-ikaria-apofasi-toy-dimotikoy-symvoylioy/).
Εντυπωσιακό. Ένα γραμμάριο δισφαινόλης δηλητηριάζει 10 εκατομμύρια λίτρα νερό.
Καταλαβαίνετε βεβαίως και τι πέτσωμα πέφτει. Τα ανακοινώνει αυτά δημοτικό συμβούλιο στο ανοιχτό στο ίντερνετ. Κι ούτε ένα πετσοκάναλο δεν είπε λέξη. Αυτοί μπορούν να πετσώνονται γιατί κάποιοι από εμάς τους παρακολουθούν. Κανονικά θα έπρεπε να τους ανακηρύξουν ευεργέτες τους. Να βλέπεις τον Αυτιά και τον Πορδοσάλτε να κυκλοφορούν στο δρόμο κι άμα πέφτουν πάνω σε ακροατή τους να του φιλάν τα χέρια και τα πόδια που συνέβαλε στον πλουτισμό τους.
Κι αφού τα γράφουν αυτά επίσημοι φορείς, καταλαβαίνετε τι θα λένε οι ψεκασμένοι (https://www.ochi.gr/el/node/311). Δεν τα γράφω, μη με κακοχαρακτηρίσετε…
Για την ίδια τη δισφαινόλη ο καθεστωτικός ΔΟΛ λέει:
“Η δισφαινόλη Α (BPΑ), μια ουσία που χρησιμοποιείται σε πλαστικές συσκευασίες και κατηγορείται για διαταραχές του ορμονικού συστήματος, ανιχνεύεται στον οργανισμό σχεδόν όλων των Ευρωπαίων, ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Περιβάλλοντος (ΕΕΑ)…
Πρόσφατη μελέτη που χρηματοδοτήθηκε από το μεγάλο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Horizon 2020 «ανίχνευσε BPA στο 92% των ενήλικων συμμετεχόντων από 11 ευρωπαϊκές χώρες» αναφέρει έκθεση της υπηρεσίας με έδρα την Κοπεγχάγη. Η λίστα πάντως δεν περιλαμβάνει την Ελλάδα (σσ. θα βαρέθηκαν, φαίνεται να μας μετρήσουν)…
Η δισφαινόλη Α χρησιμοποιείται ευρέως στην παραγωγή πολυκαρβονικών πλαστικών. Η χρήση της σε μπιμπερό απαγορεύτηκε σε Ευρώπη και ΗΠΑ λόγω ανησυχίας για ορμονικές διαταραχές, η ουσία όμως χρησιμοποιείται ακόμα σε ορισμένες πλαστικές συσκευασίες, όπως η πλαστική επένδυση στα εσωτερικά τοιχώματα κονσερβών…
Η BPA μιμείται τη δράση των οιστρογόνων και θεωρείται ορμονικός διαταράκτης Πειράματα σε ζώα την ενοχοποιούν για ορμονικές και μεταβολικές διαταραχές, υπογονιμότητα και αύξηση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου του μαστού και του προστάτη” (https://www.ot.gr/2023/09/16/plus/disfainoli-a-diavoito-ximiko-anixneyetai-sxedon-se-olous-tous-eyropaious/).
Το συστημικό bankingnews.gr συνεχίζει:
“Η δισφαινόλη Α ανήκει στα λεγόμενα τεχνητά οιστρογόνα ή ενδοκρινικούς διαταράκτες, χημικές ουσίες που μιμούνται τη δράση των φυσικών οιστρογόνων και παρεμβαίνουν στη δράση του φυσικού ορμονικού κύκλου. Τα μέχρι στιγμής στοιχεία δείχνουν ότι υπάρχει σύνδεση μεταξύ αυτής της ένωσης και των διαταραχών του ορμονικού κύκλου, της αύξησης του καρκίνου του προστάτη και του μαστού και των δυσμορφιών της αναπαραγωγής” (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/760508/gallia-anakaloyntai-anapsyktika-tis-coca-cola-anixneythike-i-apagorevmeni-ximiki-ousia-disfainoli-a-foto, όσοι διαβάσετε το δημοσίευμα μπορείτε να ρωτήσετε τη συντρόφισσα Άννα Διαμαντοπούλου τι άποψη έχει για τους άντρες και κυρίως πως μας προτιμάει από πλευράς αρρενωπότητας: με πολλή, με αρκετή, με ολίγη, με καθόλου;).
Μας βγήκε κομματάκι μαυριδερούτσικη αυτή η πράσινη ανάπτυξη και πλέον το έχει πάρει χαμπάρι όλος ο πλανήτης (https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/761184/katerrefse-i-atzenta-tis-prasinis-energeias-mas-vomvardisan-me-anoisies-kai-oi-ipa-eginan-to-proto-venzinadiko). Θα πήρε απ’ τη μαυροψυχία των εμπνευστών της και των παπαγάλων τους.
Όσον αφορά τις κάμερες ο βραχυπρόθεσμος στόχος είναι απλούστατος. Ποιος στοιχειωδώς σοβαρός αστυνομικός θα σας “γράψει” επειδή τρέχατε ιλιγγιωδώς με 40 χιλιόμετρα την ώρα; Αντίθετα η τεχνητή νοημοσύνη δεν έχει τέτοιες ντροπές. Θα παίρνει τα δεδομένα απ’ τις κάμερες και θα σας στέλνει το μπουγιουρντί. Κι αν τρέχετε με 50 χιλιόμετρα, δηλαδή με το σημερινό όριο, αλλά 65% πάνω από το νέο όριο, άνετα θα μπορεί να σας κατάσχει το αυτοκίνητο και να σας στείλει στο Δικαστήριο για τα περαιτέρω. Μα 65% πάνω απ’ το όριο; Είστε φονιάδες…
Για τον μακροπρόθεσμο στόχο θα σας αφήσω να προβληματιστείτε. Τόση παρακολούθηση, τι τη χρειάζεται το σύγχρονο κράτος; Μπορείτε να αρχίσετε από τους “έξυπνους” μετρητές για τους οποίους μας λένε ότι μας τους έφεραν πεσκέσι δήθεν για να εξοικονομήσουν το ελάχιστο μεροκάματο αυτού που σήμερα μετράει ρεύμα ή νερό μια στο τόσο και αντ’ αυτού μας φυτεύουν τα καβουρδιστήρια τους που θα εκπέμπουν κάθε δευτερόλεπτο κι άρα θα καταλήγουν να αυξάνουν το “αποτύπωμα άνθρακα” απ’ το οποίο υποτίθεται θα μας προστατέψουν (https://apollodoros.substack.com/p/smart-meters-1d9, https://apollodoros.substack.com/p/513?utm_source=publication-search, https://apollodoros.substack.com/p/and-a00?utm_source=publication-search).
Με το φαγητό, τον καφέ και το τσιγάρο το θέμα απέκτησε διαστάσεις φαρσοκωμωδίας. Δεν ξέρω κανέναν απολύτως που να έτρωγε οδηγώντας. Όλοι σταματάνε, τρώνε και συνεχίζουν. Κάπνιζα, οπότε το ξέρω προσωπικά ότι το κάπνισμα δεν προκαλεί κανένα ζήτημα ασφαλείας. Και δεν ξέρω και για κανένα ατύχημα που να προκλήθηκε επειδή ο οδηγός έπινε καφέ. Αντίθετα ξέρω ατυχήματα που οφείλονται σε υπνηλία του οδηγού.
Καταλαβαίνετε λοιπόν πόσο απελπισμένοι ήταν οι συντάκτες του νέου ΚΟΚ για να φέρουν έσοδα στην πτωχευμένη κυβέρνηση;
Έτσι όμως φτάσαμε να βρούμε και που εξαφανίστηκε ο “εδώ ο ΚΟΚ, εκεί ο ΚΟΚ, πουθενά ο ΚΟΚ”.
Πλέον ο νέος ΚΟΚ εμφανίστηκε. Την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2025 ολοκληρώθηκε η παρωδία της διαβούλευσης. Δείτε το νέο κώδικα εδώ (https://www.opengov.gr/yme/?p=5447). Κι επειδή είναι τεράστιος, θα σας βοηθήσει αυτή η περίληψη (https://www.cnn.gr/style/aytokinito/story/457241/neos-kok-ta-oria-taxytitas-ta-prostima-stous-pezoys-kai-tesseris-akomi-allages).
Προφανώς εκ πρώτης όψεως σας ξενίζει ο χαρακτηρισμός της επίσημης διαδικασίας δημόσιας διαβούλευσης των νομοσχεδίων του ελληνικού κράτους ως παρωδίας. Και πολύ λίγα λέω.
Οι περισσότεροι από εσάς οδηγείτε κάποιο όχημα. Πόσοι γνωρίζατε ότι από 4 έως 24 Ιανουαρίου σας ζητούσε το κράτος να μελετήσετε τον νέο ΚΟΚ και να του πείτε τις απόψεις σας;
Ακολουθώντας τον πιο πάνω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε και τα 639 σχόλια των πολιτών, τα οποία προέκυψαν από το κρυφό πανηγυράκι της “διαβούλευσης”.
Και μόνο με τη θέσπιση του ορίου των 30 χιλιομέτρων ανά ώρα εντός κατοικημένων περιοχών ουσιαστικά καταργείται η αυτοκίνηση.
Επιμένω. Οδηγήστε με 30 χιλιόμετρα ένα λεπτό. Δύο λεπτά. Τρία λεπτά. Στα πέντε λεπτά θα έχετε λαλήσει περισσότερο από τον πταισματοδίκη στο αμίμητο “ανοίγει τη μεγάλη τσάντα, βγάζει το μικρό τσαντάκι” του Δημήτρη Ψαθά (https://www.mothersblog.gr/paidi/ekpaideysi/story/54393/h-tsanta-kai-to-tsantaki-poioi-thymoyntai-ayto-to-keimeno-apo-to-anthologio-toy-dimotikoy). Αυτοί που σας ακολουθούν θα έχουν βγάλει ντουντούκα τραγουδώντας το γνωστό σύνθημα για τον κυβερνήτη μας. Κάποιοι θα του εύχονται να τον έχει Θεός καλά και να μακροημερεύσει.
Μην ακούτε εμένα. Δοκιμάστε το μόνοι σας, κατά προτίμηση σε δρόμους με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και διπλή διαχωριστική γραμμή ανάμεσα, για να μη σας προσπερνάνε καθώς πειραματίζεστε με το νέο όριο.
Άλλωστε τη σταδιακή γνωριμία με το νέο όριο συστήνει και ο νέος ΚΟΚ. Δείτε το σα μια γνωριμία με σοβαρό σκοπό.
Δείτε και μόνοι σας:
“1. Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των αυτοκινήτων οχημάτων, μέσα στις κατοικημένες περιοχές, ορίζεται σε 50 χιλιόμετρα την ώρα, εκτός αν άλλως ορίζεται με ειδική σήμανση. Από την 1η Νοεμβρίου 2025 το όριο αυτό ορίζεται σε τριάντα (30) χιλιόμετρα την ώρα, εκτός αν άλλως ορίζεται με ειδική σήμανση. Σε μονόδρομους στους οποίους υπάρχουν δύο (2) τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας διαχωριζόμενες με κατά μήκος διαγραμμίσεις και σε οδούς διπλής κατεύθυνσης, μέσα στις κατοικημένες περιοχές, διατηρείται το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των πενήντα (50) χιλιομέτρων την ώρα, εκτός αν άλλως ορίζεται με ειδική σήμανση” (άρθρο 20 παράγραφος 1).
Δηλαδή παρότι είναι επικίνδυνο ο νομοθέτης μας αφήνει να πηγαίνουμε “του σκοτωμού” με 50 μέχρι τέλος Οκτώβρη, αλλά από 1η Νοέμβρη για το καλό μας θα μας βάλει σε σειρά.
Σήμερα στις κατοικημένες περιοχές, αν δεν υπάρχει σήμα που επιβάλει χαμηλότερο όριο ταχύτητας λόγω ειδικών συνθηκών, ακόμη κι αν ξεχαστεί κανείς τρέχοντας με πέντε χιλιόμετρα παραπάνω δεν υπάρχει αστυνομικός που θα τον “γράψει”. Κι 61 αν γράψει η συσκευή τηλεμετρίας του αστυνομικού, πιθανότατα δε θα σας σταματήσει καν ή αν σας σταματήσει, απλά θα γκρινιάξει, θα του γκρινιάξετε κι εσείς και θα σας αφήσει να φύγετε χωρίς συνέπειες. Από 1η Νοέμβρη αν οδηγείτε εντός κατοικημένης περιοχής με 35 χιλιόμετρα την ώρα το μπουγιουρντί που θα σας στείλουν θα γράφει 150 ευρώ (παράβαση Ε2-Α, υπέρβαση ορίου ταχύτητας έως 20 χιλιόμετρα ανά ώρα, https://www.carandmotor.gr/nea/neos-kok-oi-nees-katigories-parabaseon-kai-ta-prostima). Στα 51 χιλιόμετρα 150 ευρώ πρόστιμο κι αφαίρεση διπλώματος για είκοσι μέρες (παράβαση Ε2-Β, υπέρβαση ορίου ταχύτητας κατά 20 έως 30 χιλιόμετρα). Στα 61 χιλιόμετρα 350 ευρώ πρόστιμο κι αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων για ένα μήνα (παράβαση Ε3-Β, υπέρβαση ορίου ταχύτητας κατά 30 έως 50 χιλιόμετρα).
Επειδή βεβαίως η κυβέρνηση δε βρίσκει αστυνομικούς που θα μας “γράφουν” για ψύλλου πήδημα, τοποθετεί τις κάμερες, οπότε με ένα σμπάρο πετυχαίνει δυο τρυγόνια. Αφενός μεν οικοδομεί έναν άψυχο και άρα ανάλγητο και άκαμπτο εισπρακτικό μηχανισμό, αφετέρου δε βάζει το θεμέλιο λίθο για το σύστημα κοινωνικής πίστωσης. Κι αν δεν ξέρετε ήδη τι σημαίνει σύστημα κοινωνικής πίστωσης είναι τεράστιο πρόβλημά σας. Οι κινέζοι “καλοπερνάνε” (https://www.youtube.com/watch?v=oSI4oH7-5BY&cbrd=1). Αντέχετε να ξαπλώσετε στο κρεβάτι του Προκρούστη όπου έχει ήδη δεθεί η Κίνα;
“6. Με βάση μελέτες που έχουν εκπονηθεί ή εγκριθεί από ή για λογαριασμό των αρμόδιων τεχνικών υπηρεσιών και με απόφαση του οικείου Δημοτικού ή Περιφερειακού Συμβουλίου και μετά από έγκριση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης σύμφωνα με τις διαδικασίες της παρ. 1 του άρθρου 52 του παρόντος Κώδικα, δύναται να καθορίζονται και να μεταβάλλονται τα ανώτατα όρια ταχύτητας στις οδούς για τις οποίες έχουν την αρμοδιότητα επίβλεψης και συντήρησης. Τα όρια αυτά πρέπει να είναι κατώτερα των ανωτάτων ορίων που προβλέπονται στην παρ. 2 του παρόντος. Ειδικά στις περιπτώσεις που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του δευτέρου εδαφίου της παρ. 1, τα όρια της παρούσας μπορούν να ανέρχονται έως και τα πενήντα (50) χιλιόμετρα την ώρα.» (άρθρο 20 παράγραφος 6).
Δηλαδή για να επανέλθουμε στην κανονικότητα των 50 χιλιομέτρων θα πρέπει να θερμοπαρακαλέσουμε το δήμαρχο να πετάξει ένα σκασμό από τα λεφτά μας σε κάποιο συγκοινωνιολόγο από αυτούς που με ύφος χιλίων καρδιναλίων έγραφαν σχόλια στη διαβούλευση για λεπτομέρειες τη στιγμή που ο νέος ΚΟΚ ουσιαστικά απαγορεύει την αυτοκίνηση, για να γράψει σε μια κόλλα χαρτί αυτό που όλοι ξέρουμε από την εμπειρία μας, ότι δηλαδή η κυκλοφορία με 50 χιλιόμετρα την ώρα εντός κατοικημένων περιοχών, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, είναι ασφαλέστατη.
Θα περιμένουμε να διαπιστώσουν το “λάθος” τους κατόπιν εορτής, όπως δημόσια ομολόγησαν ήδη με τα 72 φύλα που τα ξαναμέτρησαν και τα βρήκαν σκέτα δύο και την απάτη της κλιματικής αλλαγής που μας έχει πιει το αίμα (https://oudensxolion.gr/?p=4148);
Μάλλον καλύτερα να τους δώσουμε τα χαρτιά τους για να προσφαΐσουν τα σκουλήκια που θέλουν να μας ταΐσουν (https://aristatsis.gr/2024/12/04/%cf%86%ce%b1%cf%81%cf%83%ce%bf%ce%ba%cf%89%ce%bc%cf%89%ce%b4%ce%b9%ce%b1-%ce%b7-%ce%b5%ce%be%ce%b1%ce%b3%ce%bf%cf%81%ce%b1-%ce%b1%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%b7%cf%84%cf%89%ce%bd-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b4/, ΥΓ 3 Ι).
ΥΓ 1. Η στροφή 180 μοιρών στα θέματα της woke ατζέντας και της κλιματικής απάτης κατάδειξε για μια φορά ακόμα το ρόλο της υποτιθέμενης αντιπολίτευσης. Η κυβέρνηση εκτέθηκε ανεπανόρθωτα κι επιχειρεί πλέον με τα λόγια να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα κι οι Ανδρουλάκης, Φάμελλος, Κουτσούμπας και τα σούργελα Κασσελάκης και Λατινοπούλου κατάπιαν τη γλώσσα τους. Υπαλληλάκια…
Κάποιοι πανηγύρισαν για τις δηλώσεις αυτές του πρωθυπουργού.
Κι η αφέλεια έχει τα όριά της.
Ο νόμος για την αλλαγή φύλου, άρα την οριστική αφύσικη αναπηρία, πριν την ενηλικίωση συνεχίζει να ισχύει (https://www.gov.gr/sdg/citizens-and-family-rights/gender-recognition/general/rights-requirements-legal-remedies), όπως βέβαια ισχύει και η υπόλοιπη woke νομοθεσία που θέσπισε η παρούσα κυβέρνηση.
Επίσης συνεχίζουμε να στέλνουμε πεσκέσι τον ελληνικό λιγνίτη στα Σκόπια, προφανώς για να επιβραβεύσουμε το φιλελληνισμό τους (https://aristatsis.wordpress.com/2022/12/03/%CF%85%CF%80%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%B5%CE%BB-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B1/, https://aristatsis.gr/2022/12/03/%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%B4%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7/, https://fb.watch/xmg8eO5nz8/).
Αν εννοούν τη “στροφή”, θα λειτουργήσουν οι λιγνιτικές μονάδες αύριο και βεβαίως θα καταργηθεί άμεσα “με ένα νόμο κι ένα άρθρο” όλη η woke νομοθεσία.
Αν όχι, μας δουλεύουν για μια φορά ακόμα. Τόσο απλά.
ΥΓ 2. “Ουκρανοί στρατιώτες σφαγιάζονται για τα όργανά τους! – Πουλάνε 200.000 δολ. την καρδιά και 30.000 δολ. το συκώτι” (https://oudensxolion.gr/?p=4178).
ΥΓ 3. Ο Θάνος Πλεύρης είπε δημοσίως ότι ορθώς στις ΗΠΑ πλέον τα καρτέλ διακίνησης λαθρομεταναστών αντιμετωπίζονται ως τρομοκρατικές οργανώσεις (https://x.com/thanosplevris/status/1881630398507110427).
Επειδή ο πανίβλακας Πλεύρης δεν κατάλαβε τι ξέφυγε από το έρκος των οδόντων του, καλά είναι να του θυμίσουμε ότι στη χώρα μας λέγονται ΜΚΟ. Μπορεί να κάνει την αρχή από τον Ιάσονα Αποστολόπουλο που ήταν έτοιμοι να τον βραβεύσουν στη ζούλα δια της Σακελλαροπούλου, αλλά τελικώς το ματαίωσαν επειδή τους πήρε ο κόσμος “με τις πέτρες” όταν το έμαθε (https://www.alfavita.gr/koinonia/354345_akyrothike-i-brabeysi-toy-iasona-apostolopoyloy-diasosti-prosfygon).
ΥΓ 4. Φακέλωμα μέχρι κι ανέκφραστων συναισθημάτων…
Αντιγράφω:
“Βιομετρική επιτήρηση, προληπτική αστυνόμευση, παρακολούθηση συναισθημάτων, κατηγοριοποίηση των πολιτών βάσει ιδεολογίας, ανάλυση συμπεριφορών μέσω ΑΙ. Όλα αυτά δεν αφορούν κάποια δυστοπική ταινία επιστημονικής φαντασίας που έχει να κάνει με το μέλλον, αλλά ζητήματα του σήμερα, τα οποία συναινεί και επιδιώκει η κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Οι παρακολουθήσεις μέσω υποκλοπών δεν είναι τίποτα μπροστά στο δίκτυο μαζικής παρακολούθησης πολιτών που ετοιμάζουν οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, με την ελληνική κυβέρνηση να διακρίνεται για την προθυμία να αφαιρέσει όσες περισσότερες δικλείδες ασφαλείας γίνεται!
Όπως αποκαλύπτεται από έρευνα της διασυνοριακής ομάδας δημοσιογράφων Investigate Europe/Reporters United/«Εφημερίδα των Συντακτών», ενώ πολλές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις ζήτησαν να θεσμοθετηθούν δικλίδες ασφαλείας για τη χρήση ΑΙ σε ζητήματα παρακολούθησης, η κυβέρνηση Μητσοτάκη ήταν η μόνη από τα κράτη-μέλη που τις απέρριψε όλες, και τις πέντε! Μάλιστα σε δύο από τις πέντε ήταν η μόνη κυβέρνηση που το ζητούσε, απέναντι στα άλλα κράτη!…
…Από τις 2 Φεβρουαρίου, οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις θα έχουν και – νόμιμα πλέον – τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) για να παρακολουθούν και να αναλύουν συμπεριφορές των πολιτών που κινούνται σε δημόσιους χώρους. Αυτό θα γίνεται μέσω συστημάτων αναγνώρισης προσώπων, αλλά και εντοπισμού συναισθημάτων (!), που μπορεί να γίνεται είτε σε πραγματικό χρόνο – είτε σε δεύτερο χρόνο…
…Όπως αποκαλύπτει η δημοσιογραφική έρευνα που βασίστηκε σε εμπιστευτικά έγγραφα που αφορούν τις συγκεκριμένες διαπραγματεύσεις, κάθε φορά που κάποια κυβέρνηση ζητούσε να επεκταθεί η χρήση της ΑΙ πχ. για να κατατάσσονται σε κατηγορίες οι πολίτες βάσει των πεποιθήσεων τους (!) ή να εντοπίζεται σε «real time» ποιος έχει «ύποπτα» συναισθήματα, η ελληνική κυβέρνηση δεν εξέφραζε καμία διαφωνία.
Καταλαβαίνει κανείς ότι το διαβόητο φακέλωμα της Χούντας ήταν παιχνιδάκι μπροστά στον ψηφιακό «εγκέφαλο» που θα φακελώνει σε κλάσματα δευτερολέπτου τους πολίτες και θα τους κατανέμει σε λίστες συμπεριφοράς, αλλά και μοντέλα πρόβλεψης.
Στις 29 Νοεμβρίου 2023, ο εκπρόσωπος της ελληνικής κυβέρνησης εισηγήθηκε να αρθούν όλοι οι περιορισμοί για τη χρήση συστημάτων AI σε πραγματικό χρόνο, όσον αφορά τις φυλακές και τον έλεγχο των συνόρων. Αυτομάτως εδώ καταλαβαίνουμε ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη βάζει στο στόχαστρο της AI επιτήρησης, τεράστιες περιοχές της χώρας, και αυτό είναι μόνο το πρώτο βήμα.
Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι ήδη ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, έχει προαναγγείλει την εγκατάσταση άλλων 1.000 «έξυπνων» καμερών στην Αττική, οι οποίες θα αναγνωρίζουν τα πρόσωπα των οδηγών. Επομένως έχουμε να κάνουμε με έναν κλοιό που «σφίγγει» και αφορά όλους τους ελεύθερους πολίτες, και όχι μόνο τους φυλακισμένους και τους παράνομους μετανάστες…
…Στην τελική του μορφή το AI Act επιτρέπει εργαλεία αναγνώρισης συναισθημάτων ακόμα και μέσα σε σχολεία, πανεπιστήμια ή εργασιακούς χώρους, με μοναδική προϋπόθεση να θεωρήσει το κράτος ότι συντρέχουν λόγοι ασφαλείας. Ένα προαπαιτούμενο που όλοι γνωρίζουμε ότι μπορεί πανεύκολα να γίνει «λάστιχο» για να εξυπηρετεί τους σκοπούς κάθε κυβέρνησης, όπως είδαμε να συμβαίνει και στο σκάνδαλο των υποκλοπών…
…Αντιλαμβάνεται κανείς ότι εδώ μιλάμε για ψηφιακό ολοκληρωτισμό, μπροστά στον οποίο το ναζιστικό κράτος ήταν παιδική… χαρά. Ένας απόλυτος εκμηδενισμός των ατομικών ελευθεριών, για τον οποίο η ελληνική κυβέρνηση φάνηκε η πιο πρόθυμη…
…Και σαν να μην έφταναν όλα τα παραπάνω, το AI Αct δίνει απόλυτη ελευθερία στις ιδιωτικές εταιρείες να πραγματοποιούν συμβάσεις με τις κρατικές υπηρεσίες και να συλλέγουν όλα τα δεδομένα των πολιτών. Με τους ιδιώτες να είναι εκείνοι που θα έχουν τον τελικό λόγο αν οι παροχές τους θεωρούνται «υψηλού ρίσκου» και άρα εκείνοι θα αποφασίζουν αν πρέπει να υπαχθούν σε περιορισμούς και διευρυμένους ελέγχους. Επιπλέον, εκτός από ιδιωτικές εταιρείες, τη συγκέντρωση των δεδομένων θα μπορούν να την αναλαμβάνουν και άλλα κράτη!
Συνοψίζοντας όλα αυτά τα σοκαριστικά στοιχεία, γίνεται εύκολα αντιληπτό γιατί η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιδεικνύει τέτοια λύσσα για την επιβολή των ηλεκτρονικών ταυτοτήτων. Αυτές θα γίνουν το τελικό διαβατήριο του πολίτη για την ψηφιακή φυλακή που χτίζεται με την καθοριστική συμβολή του «θηρίου» της Τεχνητής Νοημοσύνης. Χωρίς τις ηλεκτρονικές ταυτότητες δεν μπορεί να τελειοποιηθεί το «νευρικό σύστημα» του καθεστώτος μαζικής παρακολούθησης.
Η ελληνική κυβέρνηση έχει εργαστεί σκληρά στο παρασκήνιο για να μετατρέψει τη χώρα μας σε πρότυπο κέντρο τεχνοφασισμού. Και αδημονεί να δρέψει τους καρπούς των όσων προωθεί στα κέντρα εξουσίας. Κανένας πολίτης δεν μπορεί να πει πια ότι δεν ήξερε τι τον περιμένει…” (https://oudensxolion.gr/?p=4197).
Ο Άρης Τάτσης είναι δικηγόρος Άρτας (https://aristatsis.gr/, https://oudensxolion.gr/, x: @aristatsis1, vk: Aris Tatsis, fb: Άρης Τάτσης).